Plan rada Stručnog vijeća humanističkih znanosti
Stručno vijeće čine predmetni nastavnici: Đurđa Magdić, Martina Regetaš, Zdravko Stipetić, Vesna Žilić Vrbanić, Petar Ribić, Gledić Zoran
| Mjesec |
Planirana aktivnost |
| Rujan |
1. |
Izrada plana i programa rada stručnog vijeća, obveze u novoj šk.g. |
| 2. |
Novi kurikulum – ŠKOLA za ŽIVOT, udžbenici i izrada izvedbenih programa po predmetima, kurikulum među predmetnih sadržaja |
| 3. |
Pravilnik o ocjenjivanju, pedagoške mjere, kućni red, analiza seminara |
| 4. |
Prigodno obilježavanje Dana Škole i Dana Grada |
| 5. |
Pravo na zdravi život i zdravu prehranu , voće u školi – zdravlje kao među predmetna nastava |
| Listopad |
1. |
Mjesec knjige – dostupnost udžbenika i potrebne literature |
| 2. |
Kreativnost kao faktor uspjeha – kako učiti (međupredmetna nastava) |
| 3. |
Prigodno obilježavanje Dana kruha i plodova zemlje – zdrava hrana |
| 4. |
Autoritet roditelja i učitelja – utjecaj na razvoj ličnosti |
| 5. |
Etička konfuzija – moralni izazovi danas, osobni i socijalni razvoj |
| Studeni |
1. |
Građanski i zdravstveni odgoj kao među predmetna nastava |
| 2. |
Organizacija prvenstva Škole u odbojci |
| 3. |
Ekologija i energetska učinkovitost – održivi razvoj |
| 4. |
Prednosti i rizici interneta, korištenje u nastavi |
| Prosinac |
1. |
Kurikulum – vannastavni sadržaji u pojedinim predmetima |
| 2. |
Božić u školi – aktivnosti izrade rukotvorina za humanitarnu prodaju |
| |
3. |
Prigodno obilježavanje Božića u školi i Gradu |
| |
4. |
Sinteza I. polugodišta, problemi u odnosu nastavnik – učenik |
| Siječanj |
1. |
Raščlamba uspjeha i rada u nastavi |
| 2. |
Nenasilna komunikacija – preduvjet uspjeha u školi |
| 3. |
Mjere za poboljšanje uspjeha učenika, što je dobra nastava |
| 4. |
Obilježavanje Dana sjećanja na holokaust, izrada panoa |
| Veljača |
1. |
Izvješća nastavnika sa stručnih seminara, pripreme natjecanja |
| 2. |
Kako razviti emocionalnu inteligenciju djeteta |
| 3. |
Vrste ocjenjivanja i napredovanje u vrednovanju učenika |
| 4. |
Moderni čovjek i utjecaj društvenih mreža |
| Ožujak |
1. |
Civilno društvo i humanitarni rad – odgoj za demokraciju |
| 2. |
Kako vidimo druge – stereotipi, stavovi i predrasude |
| 3. |
Razredni ugođaj – uređenje panoa u kabinetu |
| 4. |
Moralnost kao dio identiteta nastavnika, mogućnosti zlouporabe autoriteta |
| 5. |
Kvaliteta nastavnog procesa i nastavne pripreme – informatizacija |
| Travanj |
1. |
Uskrs u obitelji i Gradu – uključenost u aktivnosti oko Uskrsa u gradu |
| 2. |
Mentalno ropstvo, utjecaj društvenih mreža i komunk.tehnologija |
| 3. |
Stručno usavršavanje nastavnika |
| 4. |
Održiva proizvodnja i potrošnja (Dan planeta Zemlje) |
| Svibanj |
1. |
Organizacija prvenstva Škole u nogometu |
| 2. |
Izvješća nastavnika sa seminara |
| 3. |
Europski tjedan – Dan EU, identitet RH u europskim integracijama |
| 4. |
Samovrjednovanje škole – elementi uspjeha nastavnika i državne |
| |
|
mature |
| Lipanj |
1. |
Raščlamba uspjeha u nastavi i radu stručnog vijeća |
| 2. |
Ocjena vlastitog rada u razredu – mini anketa |
| 3. |
Pripreme za rad stručnog vijeća u novoj školskoj godini, izbor predsjednika |
Voditelj Stručnog vijeća: Đurđa Magdić, prof.